رویان دارو

  • صنعت داروسازی دامپزشکی یکی از حلقه های اصلی درمجموعه پیشگیری ،کنترل و مبارزه با انواع  بیماری هاو اختلالات پاتولوژیک می باشد. ، در حال حاضر این صنعت در کشور عزیزمان ایران به صورت یک پدیده علمی – صنعتی چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی رشد چشمگیر و قابل اعتنایی یافته و خود  را به مرتبه ای رسانده است که میتواند به راحتی پاسخگوی نیازهای داخلی بوده ودر عین حال با آخرین استانداردها وتکنولوژی روز دنیا نیز رقابت نماید.
  • شرکت داروسازي رويان دارو،توليد كننده و توزيع كننده انواع محصولات دارويي دام وطيوربا نام اوليه جامدات آفاق در سال ١٣٨٤ تاسيس گرديد.اين شركت طی مدت کوتاه وپس از مطالعه وتحقيقات لازم ، با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب در بخش های داروسازی ،دامپزشکی و مهندسی اقدام  به تدوين يك برنامه توسعه در قالب  فازهاي چهارگانه با هدف تحقق كامل  تا سال ١٣٩٥ نمود.
  • در فاز اول اين برنامه  طراحي، ساخت و راه اندازی کارخانه جدید تولید داروهای دامپزشکی درمدت كمتر از نه ماه باسرمايه گذاري ثابت بالغ بر پنجاه ميليارد ريال در شهرک صنعتی شرق استان سمنان به انجام رسيده و بهره برداري از آن طي مراسمي در دي ماه ١٣٨٨ رسما آغاز گرديد.
  • اين مجموعه با زيربناي  بیش از  ١٠٠٠٠ متر مربع در ۲۰ هزار متر مربع زمین مشتمل برسالن هاي توليد، انبارها، تاسيسات و آزمايشگاه هاي مجهز با ظرفیت تولید سالیانه شش میلیون لیتر انواع داروهای محلول و پنج هزارتن داروهای پودری، شروع به فعالیت نمود.
  • با توجه به حساسیت و اهمیت این صنعت ،در طراحی، ساخت و تجهیز این کارخانه از آخرین فن آوری روز دنیا وشرایط بهینه تولید مطابق با تمامی استاندارهای بین المللی در تولیدات دارویی(GMP ) استفاده شده و با ارائه يك سامانه توليد و توزيع منطقي، موفق به اخذ استاندارهاي ISO9002 درمديريت وGMP درتوليد گرديد.
نشانی دفتر تهران : خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، کوچه مراغه، پلاک 13 ساختمان رویان دارو
کدپستی:15996-77610
 تلفن: 57803000 (21) 98+  فکس:  57803002 (21) 98+
آخرین اخبار ما را دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

Shop
0 Wishlist
حساب کاربری من

Sign in

No account yet?