داروسازان ایران

  • شرکت داروسازان ایران در یک نگاه

    شرکت آزمایشگاه‌های تولیدی داروسازان ایران از سال ۱۳۶۰ شمسی (1981 میلادیبا هدف تولید انواع دارو و مکمل‌های غذایی دام، طیور و آبزیان تأسیس گردید و در سال ۱۳۶۳ شمسی (1984) پس از پایان عملیات ساختمانی و نصب ماشین‌آلات و همچنین تجهیز آزمایشگاه مدرن با خرید از کشورهای صاحب صنعت مانند آمریکا، آلمان، سوئیس، فرانسه و سایر کشورهای اروپائی و تهیه مواد اولیه از کمپانی‌های صاحب نام مانند، Eli Lily، Merial،  Roche، Dox-al، Merck Sharp & Dohmm و … تولید محصولات دارویی دامپزشکی از جمله انواع کوکسیدیواستات‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها را آغاز نمود.

    شرکت  داروسازان ایران همواره به مدرنترین دستگاه‌های کنترل کیفیت مجهز بوده و مفتخر به بهره‌گرفتن از کارشناسان مجرب با تحصیلات عالی دانشگاهی در زمینه تحقیق و تولید کلیه داروهای دامپزشکی بوده که بالا بودن سطح کیفی تولیدات این شرکت به گواهی مصرف‌کنندگان مؤید این موضوع می‌باشد.این شرکت مفتخر به بهره‌گیری از پرسنلی علمی با تحصیلات دانشگاهی در سطح بالا به همراه تجارب زیاد در بخش تحقیق و توسعه (R&D) بوده است و کیفیت بالای محصولات این شرکت گویای این ادعا می‌باشد.

    همچنین شرکت داروسازان ایران در سال ۱۳۸۴ موفق به اخذ گواهینامه 9001 ISO شده و از سال ۱۳۹۶ به ویرایش 2015 تغییر یافته استلازم به ذکر است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ نیز موفق به اخذ گواهی طراحی انواع محصولات تولیدی، داروهای دام و طیور و مکملهای غذایی از شرکت توف‌نورد گردید.

    این شرکت از سال ۱۳۸۹ بهینه سازی خطوط تولیدی خود را در راستای ارتقای اصول GMPباتایید وتحت نظارت سازمان دامپزشکی کشورانجام نموده وبطور مداوم طبق اصول بهینه سازی تولید رایج (C GMP) به روز رسانی می نماید.

    از دیگر افتخارات این شرکت ان است که در مهرماه سال ۱۳۹۰ پس از حدود ۲۰ ماه فعالیت و تجهیز کامل اتاق تمیز (clean room) در سالن‌های تولید، انبارها و راهروهای ارتباطی، هواسازهای مجهز، نصب فیلتراسیون، ساندویچ‌پنل صاف در دیواره و سقف سالن‌های تولید، کف گرانیت، نصب دستگاه‌های اندازه‌گیری دما، رطوبت و فشار هوا، اندازه‌گیری نور و صدا، استقرار دستگاه‌های کنترل فشار جریان برق و آمپر، میکسرهای پدلی با ظرفیت بالا و سرعت زیاد، دستگاه انتقال دهنده پودر در طول و ارتفاع و … موفق به اخذ گواهینامه بین المللی GMP از شرکت TUV NORD آلمان گردیده است.

    این شرکت دارای سیستم مدیریت کیفیت درمحصولات خود می باشد.

    همچنین شرکت داروسازان ایران در سال 1390 موفق به دریافت مجوز پخش سراسری گردید که در این راستا اقدام به تکمیل سبد محصولات خود از قبیل انواع آنزیم‌ها، افزودنی‌های خوراک و ضد‌عفونی‌کننده‌ها نموده است که این محصولات در آینده نزدیک در بازار عرضه خواهد گردید.

    خطوط تولیدی تجهیزات شرکت داروسازان ایران ازمدرن‌ترین دستگاه‌های ساخت کمپانی‌های معتبر بهره‌ می‌بردلیست محصولات تولید‌شده توسط این خطوط تولید به شرح زیر می‌باشد:

    • خط تولید انواع کوکسیدیواستات‌ها مجهز به دستگاه‌های مدرن و اتوماتیک
    • خط تولید انواع آنتی‌بیوتیک و ویتامین‌های پودر که اخیراً به دستگاه‌های مدرن و اتوماتیک مجهز شده است.
    • خط تولید انواع آنتی‌بیوتیک، مولتی‌ویتامین، مینرال و اسیدهای آمینه شربت که اخیراً برای بالا بردن میزان تولید تجهیز شده است.
    • خط تولید انواع مکمل‌های غذایی و تک ویتامینه‌های دام، طیور و آبزیان نیز به علت استقبال مصرف‌کنندگان برای افزایش تولید، همانند سایر خطوط ذکر شده، در کلیه مراحل به دستگاه‌های مدرن کاملاً Stainless steel  مجهز شده و شروع به فعالیت نموده است.
    • در آینده نزدیک شاهد شروع تولید انواع ضدعفونی‌کننده‌ها توسط شرکت داروسازان خواهیم بود؛ و در این رابطه ساختمان‌های مربوطه احداث شده است و پس از نصب ماشین‌آلات، امیدواریم تا نظر مصرف کنندگان را در این زمینه تأمین نمائیم.
    • تجهیز آزمایشگاه‌های کنترل کیفی شیمیایی و میکروبی به جدیدترین دستگاه‌های HPLC و جذب اتمی
    • تجهیز انبار نگهداری مواد اولیه به اتاق سرد منطبق بر استانداردهای پایش

    در انتها لازم به ذکر است که شرکت داروسازان ایران مفتخر است که بیش از 50 درصد از کارکنان بخش تولید و دفتر مرکزی این شرکت دارای تحصیلات دانشگاهی و بیش از 40 درصد دارای تحصیلات بالای لیسانس تا حد دکتری می‌باشند.

    ديد.

چشم انداز:
شرکت آزمایشگاه‌های تولیدی داروسازان ایران در افق۱۴۰۴ شرکتی است متعهد به گروه‌های ذینفع، ارزش آفرین، متعالی، نوآور، دانش‌محور و هم‌افزا درکلیه سطوح فعالیت و با یاری خداوند متعال، ممتاز در نظام تولید، توزیع و خدمات مرتبط و موثر در توسعه پایدار کشور عزیزمان ایران و نشانه‌ای از تعهد و تخصص سرشار ایرانی در امر تولید بوده و باتلفیق آن در مسیر نوآوری و ارتقای میهن خود می‌کوشد. ما می‌خواهیم با تلاش کارکنان شایسته خود تحت سیستم‌های مدیریت کارآمد، ضمن تکمیل سبد محصولات فعلی، با استفاده از امکانات نوین ارتباطی بمنظور حفظ مزیت کیفیت خود، در مسیر دستیابی به توسعه هدفمند بازار باشیم.
ما مصمم هستیم با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته، با التزام به حفظ محیط زیست و سلامت نیروی انسانی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو و مکمل‌های غذایی دامپزشکی در کشور باشیم و محصولات این مجموعه اولین انتخاب مشتریان گردد.

بیانیه ماموریت:
شرکت آزمایشگاه‌های تولیدی داروسازان ایران نزدیک به ۴۰ سال سابقه درخشان در صنعت داروهای دامپزشکی کشور با طیف گسترده‌ای از زنجیره ارزش نظام داروهای دامپزشکی، مشتمل برتولید، توزیع و بازرگانی، برآن است ضمن پایبندی به ارزش‌های محوری خود به واسطه وان راهبردی پویا، ضمن حفظ سیستم‌های مدیریتی اثربخش خود، به توسعه محصولات و نوآوری، توسعه بازارهای داخلی و خارجی، استقرار بهینه بهره‌وری و رشد و تعالی پایدار سازمان، بکارگیری دانش نوین، ارتقاء توانمندی منابع انسانی و مدیریت دانش، الزام به حفظ مسئولیت زیست محیطی و اجتماعی و تامین منافع کلیه ذینفعان اهتمام می‌ورزد.

اهداف استراتژیک:
رعایت حقوق مشتریان و ارتقاء رضایت آنان، پایبندی به آئین‌نامه‌ها ومقررات سازمان دامپزشکی کشور، کسب رضایت سایرگروه‌های ذینفع (سهامداران، تامین‌کنندگان مواد اولیه وتجهیزات، کارکنان) و حفظ و ارتقاء کیفی محصولات و تنوع و نوآوری آن از اهداف این سازمان می‌باشد.

دفتر مرکزی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان بخارست،
خیابان نوزدهم، پلاک پانزده، طبقه دوم و سوم
 تلفن: 2142159000 98+  فکس:  88721680 (21) 98+
آخرین اخبار ما را دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

Shop
0 Wishlist
حساب کاربری من

Sign in

No account yet?